True Blood

Känner mig lite serie-tokig för tillfället, vet inte om jag egentligen faktiskt är det med?! Om dom är bra, men det brukar man väl säga =) Det är ett sånt tryck över den här serien att jag ska ge den en chans. Ser och hör så mycket positivt om den att det är dumt och kanske rent av idiotiskt att missa den, bara för att få just sin egna uppfattning =) Allt är värt en chansing  ;)


Skaparen av "Six Feet Under" är tillbaka med hyllade "True Blood" som bygger på Charlaine Harris kultförklarade bokserie. Serien utspelar sig i delstaten Louisiana i en nära framtid där vampyrer har "kommit ut" och lever bland vanliga människor. Tack vare den syntetiska bloddrycken "True Blood" kan vampyrer leva bland människor.

Ska på toa, hämta en vattenflaska och lite godis, bänka mig i soffan och invänta tiden =) Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0