Home Sweet Home

Gårdagen blev så lyckad =) Jag kände mig mer social än jag gjort på länge, hann ju med massa saker på bara en dag. Guu så effektiv man kan vara ibland!! =)

Najda blev glad med?! Tror jag?! Vi får hoppas på att hon tycker om vår present ialla fall. =) Lite svårt att veta  ;) Hon fick världens sötaste t-shirt med en tiger på från H&M, jag blev som ett barn på nytt när jag fick se den när jag och Ellinore gick på Ikano härom dagen. Så jag var bara tvungen att köpa den till henne, och Fredrik tyckte om den också  =) Jag vet; vi är som gjorda för varandra. Sen fick hon ett lektält av oss =)


Vet inte vem ungen är, men så ser tältet ut på ett ungefär =)

Det väcker lite minnen från min tid när jag var liten =) Jag och mina syskon hade ett sånt, fast större. Vi fixade och donade i det där tältet, bäddade iordning och sov i det istället för i våra sängar vissa nätter (inomhus såklart). Det var så mysigt =) Fast har för mig att det blev lite varmt på morgonen, men det är ju som när man campar på riktigt. Får panik av värmen då =) Tror inte jag ska överleva ibland. HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0