Anna-dagen.



Idag har jag namnsdag :)
Tycker det är ett himla gulligt namn!
Nu fick ni en bokstav utklarad ;) Om ni nu undrat - det vet ju inte jag ;)

Ikväll när jag kom hem från jobbet stod min älskling och bakade lussebullar! Chockad?! Det var riktigt mysigt att se han stå där och bli irriterad över att det var så degigt :) Jag hängde av mig jackan, tvättade händerna och hjälpte till. Sen blev det glögg och lussekatter till Bonde söker fru och Oskyldigt dömd :) Det var riktigt mysigt och juligt ;) Passar perfekt in i vår lägenhet som är riktigt fin nu när julen flyttat in.

Har precis tagit en dusch och sitter med håret inlindat i handduken fortfarande. Ska strax föna det torrt för att slippa sova till mig en riktigt tjusig frisyr :) Efter det blir det sovdags!

Imorgon är det jobb kl. 7.30 - 13.15. Skönt att får gå hem tidigt! En av alla saker jag älskar med att jobba i butik, att man kan få riktigt lyxiga dagar och ändå jobba 40 timmar i veckan :) Fast det är inte alltid det händer, att timmarna kommer upp i det antalet  -  kanske det inte är så konstigt på en halvtid?! ;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-12-09 @ 23:28:54
Postat av: Mami

Grattis på namnsdagen. Kan man få komma o smaka på lussebullar o mysa i julstämningen?

2009-12-09 @ 23:30:19
Postat av: Millah

Hihi, grattis på namnsdagen i efterskott! :) Fast, ja, jag sa ju det igår med iof! ;)



Låter mysigt med en karl som bakar...ska nog prova kedja fast min vid en deg-hög nångång...hahah! =D

2009-12-10 @ 12:43:14
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0