Året 2009



 


21:e februari - Fredriks och min dag   ♥

Ett av dom finaste sms:en jag någonsin fått;
 
"Du är mitt hjärta! Kan inte vara utan dig längre. Det är vi nu  ♥ =)"


1:a mars - flyttade vi ihop.
Fick nycklarna till vår längenhet då.



Jag är världens lyckligaste!!!   ♥







Gjorde ett impulsköp i början av sommaren;
Köpte en bil tillsammans!

En Saab 9-5 Linear SportSedan - 03

Åkte till Åmål över en ledig dag och hämtade hem pärlan :)

Är riktigt stolt över köpet! Den rullar fiiint!



Hade bara två veckors semester under sommaren och Fredrik hade bara en.

Den veckan drog vi till Öland.

Hade riktigt trevliga dagar i sommarvärmen.

Mysfaktor på hög nivå, men vem hade trott någonting annat?! ;)





Fick reda på att syrran var gravid!

Blev så otroligt glad för deras skull.
Och förväntansfull  ♥

Ska bli så underbart att få skämma bort lillen! :)

Så nu går hon runt och är tjock och go till den 10:e mars, då säkert världens finaste lillskit förväntas komma till världen  ♥



I november åkte vi på en romantisk semestervecka till Italien, Rom!


En bild säger mer än 1000 ord  :)

Hade det riktigt mysigt och underbart!  ♥










Jag och Fredrik förlovade oss! ♥  ♥

Första gången jag firade jul med någon som betyder allt, förutom familjen såklart! ;) Dom får jag absolut inte glömma bort! Har världens bästa!  ♥

Hade egen julgran och riktigt mycket julstämning  ♥

Kommer bli helt underbart att få pussas med min älskling på tolv slaget ikväll med!! ♥

Gott nytt år!



Självklart minns jag så mycket mer, men det här är mina viktigaste nyårskarameller! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0