Gjorde stan på två timmar.

Har varit ledig idag, älskar att vara ledig på måndagar! Det känns som helgen förlängs! =)
Så vad har man gjort idag då?

• Tvättat - som vanligt när jag är ledig? Skulle ha gjort det igår men då var vi på kalas ju.
• Satt upp nya gardiner och plockat lite med julsaker =) Guu vad underbart! Så mysigt med julstämning ;P
• Sen kom syrran och Tobbe förbi på fika. Sen kom Fredrik hem från jobbet och då blev det middag för fyra.
• Efter lite goda nyheter tackade vi för oss och skilde på oss vid bilarna. Dom hem till sig och vi till stan.
• Gick i affärer de två sista timmarna dom hade öppet, hittade som vanligt ;) lite smått och gott!







Fredrik hittade en riktigt snygg vinterjacka
Jag en fin klänning och lite annat vackert!
Ibland har man tur - 
att stan har rätt storlek och inte Tornby.


Lycka till mig!  ♥


Kommentarer
Postat av: Millah

Fyfan va ni shoppar! =)



Btw, jag kom på vad jag önskar mig....haha....nagel-saker! ;)

Pusspuss! <3

2009-12-07 @ 21:54:27
URL: http://millahsundberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Bra! Men då blir jag tvungen att shoppa mer ;) <3

2009-12-08 @ 22:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0