Gratis är gott - rea ok!

Godkväll!

Idag har jag; jobbat hela dagen - 8.30-19.30 ungefär. Mindre roligt med, ville bara hem hela tiden  =/
Sen när jag kom hem hade Fredrik lagat mat till oss - guld värt! =) Och gott som tusan!
Kom på att det var tisdag. Och tisdagar = Desperate Housewives för min del!

MEN!!!
Jag kom även på att vi fått hem reklam om klubbkväll på InterSport, vilket var idag  :)
Shoppa är alltid kul och innebär det lite rabatt så blir det bara bättre! Och visst hittade vi saker;




Fredrik hittade ett svart Adidasset (tröja+byxa) och ett underställ.
Och jag hittade ett par gråa Adidasmjukisar, spikmatta ;) och skor - Puma Roadster
Mina gamla skor i samma märke slängde jag i våras när jag fick nya Adidas av honey i födelsedagspresent, men nu har jag nya tygisar igen till våren :)  Billigt och bra - som sagt! Stod i kö i en dryg halvtimme..

Nu är det dags att sova - imorgon är en lång dag igen. Godnatt   ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0