Hemma och är sjuk.

Idag ligger jag hemma och är sjuk.
Har en liten vinterförkylning som kom en vecka för tidigt =/ Vilket inte är bra alls! Vet att man inte kan göra någonting åt det, men det känns som jag sviker jobbet så otroligt mycket. Vet hur jävligt dom har det nu och jag kan inte vara där och hjälpa till. Men som tur är håller jag på att komma på fötter igen. Allt jag behövde var vila - vad annars?! :) Ett dygns vila och jag är som vilken människa som helst.

Efter att jag vakande sista gången gick jag faktiskt upp och diskade. Hur galet det än låter. Kunde bara inte låta köket se ut som det gjorde. Nu är det fint som tusan och det är tur det - för all min energi gick åt. Jävla skit!

Nu ska jag lägga mig och vila, dra på en film och vänta på att Fredrik kommer hem! Längtar efter en varm kram!


Kommentarer
Postat av: Millah

Usch, låter inget skoj. :/

Krya på dig sötis! <3

2009-12-29 @ 18:00:19
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0