Hoppas!



Jag håller tummarna för min syrra och Tobbe - varför?! ;) Dom är så underbara att hålla tummarna för!

Sen håller jag tummarna för Daniels familj. Idag är det rättegång nere i Kalmar och jag hoppas att det går så bra det bara kan; att asen låses in i riktigt många jävla år. Att deras liv blir så förstört som det bara kan, att dom verkligen kommer lida för resten av deras ynkiga liv. Det har dom förtjänat - om ens det!

Jag kan komma på mig själv sitta och tänka på det. Hur fruktansvärt det måste vara, att förlora en familjemedlem, en vän, på det sättet. Jag kan inte hjälpa att jag blir arg och ledsen över det. Det ska man bli.

Tänker på dom och håller tummarna  ♥  Det lilla hjälper jag gärna till med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0