Juletider.

Nu var det ett tag sen :) Det är så det känns för jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva. Fortfarande :)

Har verkligen fullt upp på jobbet, det märks att det är jul som man säger. Jobbar till klockan tolv - ett på natten bara för att fylla upp butiken till dagen efter. Sen är det i princip samma visa nästa dag. Tur att man vet om helvetet innan. Fast man är trots allt inte helt glad i att jobba hela kvällarna. Men snart är julen och nyåret över :) HAHA, måste vara den första som längtar tills julens högtider är förbi!

Nej, så illa är det väl inte, jag blir faktsikt bara drabbad av dessa hemskheter två gånger av fem? :) Så jag ska väl skratta mig lycklig. Men jag känner ändå av stressen, den sitter i bröstet... Fan vad sjukt! Jag ska ju vara pigg och kry :) Det är riktigt svårt att släppa den och bara slappna av. Lyckas inte alls många gånger.

Nog pratat om det, idag är jag ledig!!! :) Så härligt! Fredrik o andra sidan jobbar, men slutar runt 13. Han började vid sju för att ta emot varor... På en lördag? Jo jag vet. Som jag säger, det är sinnessjukt för oss under juletider :) När han kommer hem ska vi åka och köpa julgran :)  ♥  

Nu ska jag slänga på mig duntofflorna, tända lite ljus, städa undan gårdagen (kvällen) och bara mysa med Winnerbäck i högtalarna  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0