Julhelgen!

Julhelgen är över för i år. Den har varit helt otroligt bra måste jag säga, och menar det verkligen!! Varje dag har varit en bra dag. Plus i kanten på att man sluppit jobbet i några dagar med. Härligare kan det sällan bli.

julafton var vi hos Fredriks familj och firade. Det var riktigt mysigt, kändes konstigt att inte vara med min familj, var oskuld på den fronten vad det gäller julfirande utan dom :) Men jag överlevde.. såklart! :)

juldagen åkte vi hemmåt till Linköping igen. Väglaget den dagen var verkligen ingen höjdare! Körde under hundra på motorvägen, och vänsterfilen var rena självmordsförsöket. Slask så in i helvete. Tur att jag inte satt bakom ratten, då hade jag nog skitit på mig! HAHA! :)

Vi mellanlandade hemma i någon timme och åkte sen till min sida och firade mer jul :) Det var bara min familj som fick klappar den dagen, men det gjorde inte mig nåt ;) Kändes konstigt bara, kul för mina kusiner.. ;P (dom hade firat jul dagen innan så allt var ju redan öppnat) Men men, trevligt var det, men jag hade inte trott någonting annat heller :) Kom hem vid två på natten och då var sängen väl efterlängtad.

Igår gjorde vi så lite som möjligt, kollade på repriser på tv - På spåret och lite annat. Filmer, massa filmer. Tog det lugnt hela dagen, åkte och handlade och fick fikabesök samt hockeykvällsbesök av Niklas. 
Total utklassning må jag säga. 1-10 HAHA! Usch jag. Idag är dom bra med!

Idag har vi tvättat - kändes som mitt i natten - klockan 06.00-11.00. Vad gör man inte för morfar?! ;P Sen drog vi till Ikano och trängdes med miljontals männsikor, klarade av det med måtta. Ville mest bara därifrån och shoppinghumöret var inte på topp det heller. MEN, det var klart att man hittade någonting ialla fall! Efter det åkte vi till morfar och firade jul... igen... sista julfirandet. Det blev enbart fika och lite Geni med folket, så det var precis lagom.  

Har fått massa fina paket under julhelgen och jag är så tacksam för allt, stort som litet =) Det har varit en helt underbar jul och att för första gången fira den med någon man håller kär - förutom släkt och vänner - var en upplevelse som absolut inte kommer vara den sista. Det var myyys!!! :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0