Lördagskväll!

Först måste jag bara säga Grattis till Maria på sin 25-årsdag, Hampus på sin 26-årsdag och till Susanne som blir ett år närmare 50 ;) Hoppas ni alla har en riktigt bra dag!!

Ikväll sitter jag hemma själv. Det är skönt på sitt egna speciella sätt - alla som känner mig väl vet att jag trivs med att vara själv, ibland. =) Fredrik är iväg med jobbet och käkar gott och ser på hockey.

Själv har jag städat upp lite efter dom senaste dagarna, vi har haft fullt upp att vi bara varit hemma och vänt eller varit vakna någon timme och sen är det sovdags. Då blir det lätt lite halvstökigt snabbt =) Men nu är det finare. Tidigare idag var vi ute hos mina föräldrar för att byta till vinterdäck på Golfen, dom var dock inte hemma, men kallt var det. Skönt att ha det gjort ialla fall. Inte så kul att äga två bilar med bara köra med en?! Känns onödigt på något sätt. Och eftersom det var lite kyligt att vara ute i regn och rusk tog jag en lååång varm och skön dusch! Plockade ögonbrynen och lackade om naglarna. Tände lite ljus och tog på mig älsklingens duntofflor =)


Nu sitter jag med en Pepsi och lite nötter och myser med mig själv till Dance your ass off. Riktigt härligt program! Det är ett gäng överviktiga människor som vill förbättre tillvaron och loosa lite kilon. Så dom tränar med en PT och övar dans som visas upp senare - lite av Let´s dance-anda... Och jag som älskar Let´s dance!!! =) Det är roligt och häftigt att se deras envishet gå ut över dansen - den blir lite bättre på så sätt kan jag tro  ;) Blir samtidigt imponerad över vilka självförtroenden dom har, men det är kanske för att de är amerikaner?! Lite speciella på andra sidan Atlanten.. Programmet får fett höga poäng för sitt nytänk!  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0