Lucia

Lucia idag ;) Blev påmind av Fredrik som kom på det vid frukostbordet.
Men det är väl lätt bortglömt när man inte går på något luciafirande och käkar lussebullar och dricker glögg :)
Det gör ju vi vilken dag som helst istället - dricker glögg ialla fall, det är som en drog under vintern. Som tur är dricks det nästan bara alkoholfri-glögg, annars skulle man väl få problm med annat :) Haha!






Idag ska vi få ändan ur vagnen och komma iväg till Tornby lite snabbt. Kanske hinna med lite julklappar, handla mat och köpa saker till Golfen. Som Fredriks kompis ska hjälpa oss med i veckan - snällt av han! :) Nåt fel är det på bilen, men jag som är så teknisk av mig, vet inte vad :) Det skrapar emot när man bromsar ungefär?! så det ska fixas :) Och sen ska den besiktas. Vilket förhoppningsvis kommer gå som på räls :)




Vid fyra ska jag på glöggkväll. Några tjejer från Systembolaget ska träffas och hålla värmen tillsammans med lite goda glöggsorter - kommer bli trevligt hoppas vi på :) Efter det blir det en mysig söndagskväll för två   ♥
Nu måste jag in i duschen och göra mig klar om vi ska komma iväg någon gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0