Not 100%







Skulle ha jobbat till 22.00 idag, men har kännt mig lite risig och haft illamående till och från nästan hela dagen. Blev rekomenderad att åka hem efter stängning istället (klockan 19) för att vila upp mig så jag orkar jobba imorgon. Det var, nu i efterhand, riktigt smart gjort av mig att lyssna på dom. Jag är inte helt hundra men hoppas på att krya på mig under kvällen med gott sällskap av min honey, tända ljus, mjukisar, duntofflor, nedbäddad med mystäcke och varm glögg på g :)


Sen blir det mat, korv med bröd :) och kanske Upp?! Har inte sett klart den än, fast att det var flera dagar sen vi såg på den, stängde av när kanske 15 minuter var kvar. Och om jag ska vara ärlig vet jag inte varför vi inte såg klart på den. Klockan kanske blev mycket? :) Minns inte. Haha! Bra men kort som jag säger till kunderna.


Nu kära ni, är det exakt en månad sen jag och Fredrik förlovade oss :) ♥
På lyxrestaurang i Itailen med mitt livs kärlek!  ♥ ♥   Guuu så mysigt!
Fast månaden har gått sakta, eller nåt, för jag tycker själv att jag haft finaste ringen på fingret lite längre än så. Men det stämmer ju inte! :) Det är skönt att titta på den lite då och då och bara mysa med tanken på att man är riktigt lycklig! :) Det gillas! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0