Tusan också!

Vilken helg vi haft och fort gick den med. Men det var väl väntat, allt går fort som tusan när man har trevligt.
Idag tog vi en efterlängtad längre sovmorgon! Det var behövligt och riktigt skönt, vaknade till - kollade klockan och somnade om :) Så underbart att kunna göra så!

Sen klädde vi granen som blev riktigt snygg! Det jobbiga var att kulorna låg halvfärdiga i kartongerna, så jag fick sitta och trä på trådarna själv, annars hade vi inte lyckats hänga upp dom. Kan lova att jag fick en rejäl träning på koncentrationen min... HAHA! Den som är känd för att vara dålig! Efter ett tag fick jag in snittsen på det och kunde klassa mig som årets kulfixare :)

Sen blev klockan massa! 15.40 kanske?! Och vi som skulle vara på kalas vid fyra.
Hoppade in i duschen, gjorde mig iordning och var klar 15.56! REKORD! :) Fredrik var snabb som vanligt och efter att jag hade fönat håret var vi redo att åka. Stannade på macken och tankade i massa bensin, vi har nog kört omkring på hoppet ett tag :) HAHA, fick i 74 liter  =O

Sen blev det kalas för hela slanten, mat och fika och trevligt sällskap! Precis som det ska! :)
Och hon blev jätteglad för presenterna :) Och fick masssa fint och bra att ha saker.

Nu sitter vi i soffan med varsin dator i knät fast att vi egentligen borde sova. Trodde att jag började vid lunch imorgon med hade tydligen fel!! Fan då. Jag börjar vid 10, så då hinner jag ingenting jag tänkt. Jävla skit, menar det verkligen! När ska jag hinna med allt jag inte gjort än? Köpt julklappar till alla, tagit sprutan mot svinis och allt annat jag tänkt! FAN FAN FAN. Tycker inte om att jobba i affär när man har öppet samma jäkla tider och därför inte kunna gå i några andra under tiden dom har öppet!!!!! USCH! Nu är jag arg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0