Winnerbäck

Ibland kan jag bli så arg på mig själv! Jag är omständig, tar inte tag i saker och ting och velar som fan!
Resultatet blir aldrig bra kan jag enkelt erkänna. Aldrig bra! Och sen sitter man där sen - och är arg!
Det är som att spela upp samma skiva, man vet vart det kommer sluta. Usch ja! Klaga det kan man ;)

Min största idol - Lars Winnerbäck - spelar i Linköping ikväll och imorgon. Har jag någon biljett? NEJ!

Jag har sen flera flera år tillbaka älskat hans låtar!

När jag var 14 år, alltså för åtta år sen, slängde Sara - min bästavän - på en låt och sa att jag verkligen skulle tycka om den. Det gjorde jag inte! Inte till en början, men när hon tog repeat på låten lyssnade jag verkligen. Lyssnade på musiken, lyssnade på texten och var fast. Sen dess har jag alltid tyckt om Winnerbäck. ALLTID. Han har funnits där i bra tider, mindre bra tider, dåliga tider, glada tider likaså sämre tider. ALLTID!

Med åren kan jag erkänna att hans låtar inte är som förut - inte lika bra, men det är ändå han - LARS WINNERBÄCK     ♥

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mormor ska dit imorgon - hon är i farten!

2009-12-10 @ 22:53:34
Postat av: kristin

ni har smittat av er, jag älskar med honom!

2009-12-16 @ 00:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0