Den 13:e feb.


Har varit lite kass på att hålla bloggen uppdaterad på sista tiden. Två veckor sen sist =/
Egentligen har det nog inte hänt någonting som är utöver det vanliga.
Jag är lika kär, lika glad och tycker om livet i sig lika mycket som för två veckor sen =)




Igår var farmors begravning. Det var riktigt fint, och sorgligt, precis som det ska vara.
Så fridfullt och vackert att allt bara lossnar, känslorna kommer ut i tårar och det är helt okej. Det är fint.
Och det är troligtvis bara på begravningar det är så, det är sånt som tillhör. Saknad, minnen och tårar  ♥



Idag är det fredagen den 13:e! Scaaarry =S 
Man är ändå lite vidskeplig, det sägs inte vara världens bästa turdag direkt =)

Dum som jag är har jag utmanat datumet två gånger i rad nu =P  Spänning i vardagen som man säger =D
→ juni 2008 - köpte min dator
→ februari 2009 - skrev på hyreskontrakt

Än så länge är allt frid och fröjd och det lär nog fortsätta i samma spår. Tur det!
Och ett plus på det är att jag verkligen har hittat världens finaste, underbaraste och härligaste kille =)
Blir lika glad varje gång jag tänker på det   ♥

Tycker verkligen om dig massor!



Flyttar till eget om två veckor med andra ord. Det ska bli roligt, och spännande =) 
Det blir en nyrenoverad tvåa några hundra meter ifrån där jag bor nu, omväxling med ändå inte kanske man kan kalla det =) Det ska ialla fall bli väldigt kul, men dyrt, att inhandla allt nytt som behövs =) 
Så det kommer nog bli lite att stå i dom närmsta veckorna. Så himla roligt!!! 

  
  



Kommentarer
Postat av: Millah

Tihi! Aa, de kmr bli as kul ju! (: Hälsa på syrran, på riktigt hädan efter.. (: Synd bara att du räknade fel på när jag jobbade...tobbe kke kan hjälpa dig med flytten! (= Puss.

2009-02-13 @ 14:03:29
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0