Den 14:e feb.


♥   ALLA HJÄRTANS DAG   ♥




Igår hade vi härligt soffmys hela kvällen =) Gott vin, god mat och film.
Sen somnade vi i soffan =) Vaknade inte förrän imorse, haha! Då sover man skönt, fast ändå inte kanske =)

Idag har vi jobbat i Mjölby, den lilla hålan =D Det var faktiskt trevligt, inte så mycket folk och inte så mycket att göra. Perfekt helt enkelt! Om man är trött vill säga =)

Var på IKEA och yrade runt en sväng innan jag gick hem sen. Hittade lite saker, som vanligt =)
När jag kom hem var det tomt, ingen hemma. Blev lite chockad! Har inte varit så vanligt senaste tiden.
Så jag har bara njutit av lugnet och ensamheten, det har varit helt underbart =)

Nu har jag inte tid att sitta här längre, världens finaste kom nyss hem från jobbet =)
Ska ha en myskväll med honom nu =) Har längtat hela dagen   ♥

Glad alla hjärtans dag gott folk, det ska jag ha =P





Kommentarer
Postat av: Millah

Hehe.. Aa, jackan va fin som fan. (: Tänkte ja inte ska hålla på din.. ;P T hälsar tillbaka, och vi saknar dig med. Parmiddag snart? ;) Puss.

2009-02-15 @ 12:53:03
URL: http://millahsundberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det låter som en bra idé, vi får fixa det snart =) Det skulle vara trevligt. Grabbarna har ingen talan =P Puss

2009-02-15 @ 15:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0