Den 15:e feb.


Hade en helt fantastisk kväll igår =) Den slog alla förväntningar, vi två och massa mys!  ♥
Blir hela tiden påmind om att han betycker oerhört mycket för mig, och det är en härlig känsla =)
Gårdagen får högsta poäng! Helt klart.

God mat lagad av min fina, dyrt och gott vin till det, och så efterrätt på det flera gånger om =D
Lite godis och Jäger, samt lite Tequila Rose på det =) Måste ju lyxa till det! Bubblet glömde jag hemma =/
En kväll i soffan framför tv:n med den man tycker om, inte allt för komplicerat men guuuu som underbart  ♥



Nu sitter jag och kollar på stv:s "Vem vet mest?" Vet inte om jag vet så mycket, men ibland så! Då smäller det till =) Vi hoppade över tvätten idag, trots att det är söndag. Fixar det imorgon istället, förhoppningsvis!

Och på tal om imorgon, ska åka till Ulfåsa och kolla på möbler =) Hittade en himla fin soffa där.
Måste prova om den är något att ha tänkte jag =) Eftersom det kan ta veckor tills man får hem saker och ting, och jag flyttar om två, så måste jag bestämma mig fort som fan så jag får den så fort som möjligt =) Logiskt?! =)

Har trots den korta tiden hittat flera saker som jag skulle kunna tänka mig. Det gäller bara att åka och titta på det också, kan inte lita på bilderna på Internet till 100 % , allt kan se annorlunda ut i verkligenheten.
Men man håller tummarna, budgeten är perfekt som det ser ut för tillfället =) (Y)

Nu har jag annat att göra =) Vara social och pussas =P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0