Den 17:e feb.


Måste nog börja med att gratulera alla människor som fyller år idag, det var ett par =) Grattis grattis!



Idag är det en helt vanlig tisdag, och inte alltför mycket händer. Är ledig och sov lite för länge.
Sånt som lätt händer när man inte har någonting att anpassa sig till. =/

Igår var vi och kollade på möbler som sagt, blev en sväng till RumInteriör först, dom reade ut massa saker. Kom därifrån med lite ljuslyktor och ljusstakar bara =) Men det är behövligt det med! Mysigt också.
Ulfåsa bjöd på massa fint, men ingenting som föll mig i smaken, men titten var värd bilfärden dit ändå =)
Hittade min blivande underbart fina soffa på MIO ! =D Skapligt pris också.
Hoppas bara att den kommer så fort som möjligt, 6-8 veckor är lite för lång tid =/
Men den är värd att vänta på.




Inventerade igårkväll och efter hemkomsten satte vi på Da Vinci- koden =)
Sjukt bra film måste jag bara påminna alla om (Y)



Saknar min mormor lite, slängde iväg ett sms och lät henne veta det också. Måste nog se till att göra slag i saken och åka och hälsa på henne snart =)
Men som vanligt så gör man en massa annat när man väl har tid till att göra det =/ En ond cirkel det där!

Saknar din närhet också, känner mig lite ensam nu, även att jag inte är det. Konstigt, men så är det.
Tror jag vet vad det beror på men vad gör man?! Väntar =D såklart!   ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0