Den 1:e feb.


Mitt och Ellinores försök till att se Armageddon mitt i natten misslyckades igen.
Sist somnade jag när förtexterna kom, och inatt såg jag bara halva filmen. Lite irriterande, speciellt eftersom jag är lite retarded och inte sett den innnan =O Alla blir helt tills sig så fort man nämner det, så varför inte se den!? "Den är ju så bra" och än så länge kan jag bara hålla med, men inga tårar än =)
Gav ialla fall upp runt 5 någongång, då ville jag sova!



Idag väckte Elle mig vid halv 12, reprisen på Körslaget började då =) Fan att Hanna vann, lite besviken =/
Undertiden som dom stod och sjöng började jag rensa min garderob, slängde massa kläder och annat onödigt.
Guuu, vad skönt det känns när man göra sådana saker, man får sån energi =) Och vad fint det blir sen!



Sen blev det Lets dance-reprisen också! Morgan var superbra, Helena blev så rörd att hon började gråta (hans danspartner) och själv fick jag lite våta ögon jag med =P Jag är så känslig! Men det var så vackert.


Efter det var reprisen på Bonde söker fru - bröllopet, trots att jag sett det tidigare, kollade jag lite till =)
Men stängde av innan allt det fina, känns lite väl sentimentalt att få tårar i ögenen från tvprogram =) HAHA!


Och det var dagens tablå för TV4 =)



Vid två var det tvätt på schemat, som vanligt. Och medan maskinerna gick fortsatte vi med rensningen.
Hela mitt rum och Elles rum är som nya igen och garderoben som vi ska slänga in Tobbe och hans dator i är fin nu med! =) Allt ska bort som det brukar stå på rean =) Imorgon ska vi till IKEA och fixa till det sista.

Sen fick jag mysigt besök, idag igen! =) =) =)   ♥  blir lika glad varje gång!
Hoppas bara att nästa gång blir mer långvarigt =)
Det känns som det behövs nu, vill pussas och kramas massor!

Vid 19 åkte jag, Elle och Jennie till dansen, mötte upp Charlotte och Sara och shakeade loss =)
Det var riktigt roligt. Men man hade lite svårt för att hänga med i koreografin när det gick för fort! Haha.
Efter ett par gånger satt det, men sen kom man av sig igen osv. Bättre lycka nästa gång kanske!? =)



Nej, nu ska jag hoppa in i en dusch och sen blir det att fixa till naglarna. Har blivit freak på att ha dom fina =)
Sen blir det en film kanske eller sängen, sånt märks inte förens efteråt.

Ha en underbar natt, själv längtar jag tills mina underbara nätter kommer igen =P 



7 juni 2014. HAHA!



Kommentarer
Postat av: Millah

Men du! Du får ju inte slänga elr ge bort nga kläder innan jag fått välja! =O Besviken! :'(

2009-02-04 @ 11:26:16
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0