Den 22:e feb.


Så var det söndag igen, fan vad tiden går fort. Det var ju nyss det, söndag alltså =P

Vaknade alldeles för tidigt idag och tog vara på dagen, precis som anständiga människor gör. =)
Städade undan helgen samt tvättade. Standarden med andra ord.
Mådde lite halvdåligt efter gårdagens bravader, men det gick över med tiden, eller om det var efter pizzan =)
Slappade lite framför tv:n med allt gott folk innan vi drog och fikade.

Alla brudar förutom Jojo var med idag. Hade det lite mys =)
Beställde en jordgubbsmilkshake, mums. Sörplade i mig den undertiden som vi satt och snackade gojja och garvade. Sen bar det av till dansen =) Fasiken vad grymt bra vi börjar bli. Är lite smått impressed!  =)

     



Nu sitter jag och väntar på att min pojke ska komma hem, saknar honom något otroligt!  ♥
Hoppas på att hemresan går bra i allt snöoväder och blask.
Har sagt till att han ska köra försiktigt, men jag vet inte om han lyssnar på mig gällande den saken =P
Bara han är hel och lika fin som vanligt sen så är jag väldigt nöjd =)   ♥



Igår, lördag, var jobbet ute och spelade bowling och käkade god mat =)
Och tog avsked av Sonja som går i pension i april =/ kommer att sakna henne, hon är så gullig!
Tur att det är ett tag tills dess =)

Jag var kung på bowlingbanan!! Måste bara skryta om det lite. Första serien - 170 poäng!! Fem strike =)
Jag hade sån jäkla flyt, blev imponerad på mig själv till och med.
Hade det ialla fall riktigt trevligt. Gott sällskap och god mat =) Det blev höga restultat på den kvällen!

     


      

Vi yngre passade på att göra ett par fester osäkra efteråt. Drack lite, skattade och var sociala =)

Vid ett-tiden gav vi upp och gick hemmåt =)  SNÖÖÖ!!   ♥   så himla mysigt.
Det bara öste ner stora bomullstuss-liknande flingor =)
Och trots att det är i slutet på februari, när man kanske längtar till våren, så är det ändå väldigt vackert.
Vinterkänslan kommer tillbaks direkt, speciellt när det verkligen faller ner anabola-flingor konstant dagen efter också! Det vill säga idag =P Vitt, vitt, vitt överallt =) =)


Min lilla bil helt snötäckt =)


Snart får jag mina efterlängtade pussar! Tror det blir massa mys och en film det på också  =)




Dagens bästa; (internt)

Ellinore är högerhänt när hon smörar, annars duger det gott med vänster. HAHA!



Kommentarer
Postat av: Ellinore

Du fan inte klok någon stanns, Vad är det som är JÄVLA KUL med att ja brer mina mackar med höger handen när jag är vänsterhänt? Fattar det inte !!.... PUCKO

2009-02-23 @ 14:12:17
URL: http://ellinoresorensen.blogg.se/
Postat av: Anonym

får jag ta hostmedicin jenny? bäst att fråga doktorn först..

2009-02-23 @ 21:26:38
URL: http://gosigajennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0