Den 10:e juil

Klockan är inte ens 12 och jag har redan varit och shoppat =) Impressed måste jag säga =)
Vid tio var vi redo för en snabbtripp till Ö&B, och Jula. Hittade det vi var ute efter;
• en luftmadrass
• en pump (såklart) pumpas upp med hjälp av el, typ bilen. =) Lat som man är!
• en presenning till tältet
• och sladd till elen =)
• en kupévärmare, så vi inte fryser häcken av oss =P
• och sen lite smått och gott =)

Allt avklarat på någon timme =) Tog några hejdå-pussar av Fredrik vid ytterdörren för någon kvart sen.
Så nu sitter jag här, och han är på jobbet (sista dagen innan semestern) Skönt för han, och mig =)

Plus att det verkar som att vädret kan komma att bli på vår sida med (Y)



Vet inte riktigt vad jag ska göra idag?!  Håller tummarna på att syrran och Tobbe kommer förbi,
men dom visste inte helt. Har ju i och för sig bil nu, så om jag vill kan jag äventyra lite om inte annat =)

Har fortfarande Listerine-smaken i munnen?! Knasigt, det var ju timmar sen.
Hursom så måste jag bli av med den, kanske ta lite melon?!
Köpte ju en hel jäkel bara för att det var billigt, och gott, för bara 5 :- /kg . Så jag tar nog sista biten nu !  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0