Den 10:e juli

Syrran, Tobbe och Emma kom och hälsade på mig för ett tag sen =)
En liten överraskning faktiskt, trodde dom inte skulle hinna med mig idag, men det gjorde dom =)
Drack kaffe och käkade glass och snackade strunt. Emma är allt för söt hon =D

Emma hjälper till med maten =)


Eftersom dom kom mitt i min snabbstädning, så fick det vänta till senare.
Så nu har jag diskat, plockat iordning och gjort det fint i lägenheten =)
Det är skönt att ha det lite fint när man ska åka iväg, så man vet att man kan koppla av helt när man är hemma igen. För allt är ju redan fint och iordning då =) Det är väldigt avslappnande att veta tycker jag =) konstigt?!  

Gammal bild på mig när jag diskar ;)
Men det visar ju bara att jag är grymt bra på det =)


Jag saknar min Fredrik massor just nu!
Det är typiskt att han stänger idag, kommer inte hem förrän vid 21 =/
Tråkigt!! Jag vill ha han här nu, det är så tomt    ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0