Den 14:e juli

Nu är jag hemma igen =)
Semestertrippen ner till Öland har varit supertrevlig ! =)
Fint väder och allt =) Lite regn men vad gör det om 100 år?! =)
Lägger ut bilder närsom, (bilderna under dom senaste dagarna ligger fortfarande i kameran),
ska bara slappna av, läsa lite bloggar och sen så =)

Kom hem vid 17- tiden, åkte till Maxi och handlade och kom hem för ett tag sen.
Sitter med ett glas rosé och bara njuter av att vara hemma =)
För så är det alltid, hur mysigt som helst när man är iväg, men som ordspråket säger;
Borta bra, men hemma bäst =)

Är sugen på en BajaPäron också =) Mjölken är i frysen =) Mums!!!! =)




Kommentarer
Postat av: Millah

Haha, nedrans alko! ;) haha.

Jag är meeed sugen på lite vin...eller...öl...neeh, tequila...haha!



Puss!



ps. du får gäärna gå in och rösta på mig här -> http://hanneler.blogg.se/2009/july/dom-som-gick-vidare-i-manadens-bloggtavling.html?_tmp=2f92764ecc96b8d233a6bca79bb7f745fb7c3aad, jag är nummer 1.

Skriv en kommentar hos mig när du röstat så ger jag en länkning.

Kraam!

2009-07-15 @ 11:45:36
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0