Den 16:e juli

Hemma igen! Filmen var superbra =) romantisk och rolig.
Blev lite kär i handlingen också  ;) Värd att se måste jag säga =)

Nu sitter vi i soffan och kollar på kort och myser =) Tv:n är på i bakgrunden med poker, eller det var så.
Gör så mycket på en gång att det hinner uppdateras =) Då är det illa.

Vår middag, grillspetten m.m, var gudomliga. Kände att jag var tvungen att få med det  (Y)



Imorgon ska det vara soligt och jag hoppas verkligen på det!! =)
Då ska jag och Fredrik åka till Varamon är det tänkt =)
Hur härligt som helst, hoppas på att molnen är borta bara.
För att åka dit för att bada gör väl ingen?! Vättern är ju kall som tusan =)
Men med massa massa sol, gör det absolut inget att svalka sig lite, men men.. 
s o l e n  m å s t e  j u  s k i n a  f ö r s t   (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0