Den 17:e juli

Eftersom det var fint väder idag, så drog vi till Varamon =)
Hur härligt som helst, varmt och skönt i solen, svalkande i vattnet, men vi var ialla fall i och doppade oss =)
Spelade Yatzy och Geni på stranden =) Det är sommar!



Kom hem runt 17- tiden och käkade sill och potatis =) Eller jag ialla fall. Fredrik tycker inte om sånt än =P
Gott var det och mättande.

Om bara någon minut eller tio ska vi åka ut till Västerlösa och hälsa på.
Grilla och mysa med halva min familj är vad som står på listan för ikväll =)
Hade alternativ att dra till Bergs Slussar också, och kolla på Tomas Ledin.
Det är sommar det också, men inte i år. Von Ugglas skulle vara där med och henne tål man ju inte.
Ledin är bra, sommar och bra =) men det är han hemma med, genom stereon =) Så får det bli.

Har kollat på Lost lite med, annars händer det inte så mycket. =)

Blev lite sur på mig själv att jag inte tog något kort när vi var och badade =/


Sture  =)  vår lilla gamling



Nu är det dags att dra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0