Den 18:e juli

Klockan börjar bli lite trots allt. Vaknade vid 9 eller nåt och hostade massa, sen har det hållt på sen dess.
Började igår och det är helt sinnessjukt jobbigt. Men magen blir ju tränad ?! Eller inte.
Dricker massa vatten för att komma ifrån det lite, tycker synd om min omgivning som får stå ut med hostandet.

Hoppas att det blir bättre till ikväll, för då ska vi på inflyttningsfest hos en jobbkompis.
Vet inte hur starkt jag känner för att åka dit i nuläget, men ja..
Kan ju vara lite social och sen åka hem skapligt om det vore så.

Tur att hosta för min del betyder att det håller på att bli bättre med förkylningen  (Y)



Hade det riktigt härligt hos mina föräldrar igår, stannade till natten.
Åkte hem vid 1, och då var jag trötter =)
Vi spelade lite Giutar Hero med brorsan, (han vann hela tiden) =)
Fast jag vann en gång över Fredrik, my love alltså. Oj oj vad förvirrande det är med namn ibland =O
Sen blev det grillning och mat på det, va?!  =P Hursom, det var hur gott som helst.
Lite kaffe på maten och massa skitsnack =) Precis som det ska vara.


Mamma, brorsan och pappa vid grillen


Pappa, Fredrik och brorsan=)


Jag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0