Den 19:e juli

Så lata vi har varit idag =)
Legat i soffan hela dagen, åkte och handlade till tacos och sen film på det =)
Kollade på Damage först, konstig film, rekomenderas inte.
Stängde av den och inväntade filmen på femman;
Anna Nicole Smith-filmen, den var helt okej. Det är alltid lite speciellt med verklighetsbaserade filmer.
Tragiskt, uppblåst och ja, en viss persons tolkning av personen i fråga =)
Och man vet inte vad man ska tro eller tycka, man bara kollar.
Hon verkade ialla fall vara en bra mamma och då blir det plus från min sida.



Nu sitter jag vid datorn en sista gång innan det är dags för sängen.
Imorgon jobbar min älskling hela dagen =/ Semestern är slut. Usch!
Jag har turen att få vara ledig även imorgon innan jag går på det igen.
Får se vad som händer, troligtvis så lite som möjligt.

Godnatt, nu ska vi gosa tills vi somnar =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0