Den 1:e juli

H E M M A ! ! !  Äntligen =)
Bara för att man vet om att man slutar tidigt, går tiden så långsamt, är inte det typiskt!?
Men inte har man tid till att njuta av solen inte, måste in till stan och fixa inför lördag =/ Lite tråkigt måste jag säga.
Men det är lätt värt det =) Trots att jag vill sola.



Igår när jag kom hem stod denna skönhet på bordet =)
Plus att jag fick ett par trisslotter som vi skrapade tillsammans, inte ingen lycka där inte..
Det är tur att vi har varandra ialla fall =)
♥  Älskar dig så mycket  ♥



Så himla fin sommarbukett =)
Blev så glad att jag fick tår i ögat, men jag är så känslig av mig =P



Kommentarer
Postat av: Millah

Oj, vilken gullig karl du har...=)

Fast det har du väl redan sagt till honom va?! ;D



Ha det bra!

SaknarErSåklart.nu

2009-07-02 @ 10:14:44
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0