Den 20:e juli

Kom nyss in från garaget och humöret är på topp!
Eller inte. Är irriterad och besviken på min lilla Golf.
Jag hade tänkt åka och sola. Slappna av, bättra på och förlänga min solbränna.
Men bilen startar inte! Batteriet är helt dött, batterilampan lyser, så jag antar att felet sitter där.
Irriterande är vad det är!

Så nu har jag precis lackat naglarna istället, ljusrosa =)
IsaDora WonderNail nr 618
Det är lika bra att ta hand om dom så länge det går, för imorgon är dom dödsdömda  =S
Börjar jobba igen, och bolaget är inte bästa stället att arbeta på om man vill ha fina naglar.
Inte långa ialla fall.
Får hålla tummarna på att det går ett tag  =)


IRL är lacket mycket mer rosa =)   (kameran får tyvärr inte med det)

Kommentarer
Postat av: Millah

Tror det är exakt samma lack som jag har (hade), mitt är tyvärr slut och torrt.. =/



Hehe, lycka till med naglarna! ;)

Puss.

2009-07-20 @ 17:45:31
URL: http://millahsundberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jaså =) Köpte det för ett tag sen men har knappt använt det. Men fasen vad fint det är =)



Tack så mycket, ska göra mitt bästa =P



Hur mår du nu då? Puss puss

2009-07-20 @ 18:27:09
URL: http://jennyacsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0