Den 21:e juli

Idag har jag och Fredrik varit tillsammans i fem månader   ♥  Mysigt! =)


Min dag har förövrigt varit mycket vanlig, det var på sitt sätt skönt att komma tillbaka till jobbet. Jag menar, tillbaka måste man ju, så visst var det trevligt. Väldigt mycket att göra bara. Hela dagen. Tänk er då att ha urinvägsinfektion på det  (Y) Det var min dag det! Usch!
Ringde till läkaren och fick ett recept utskrivet som jag plockade upp efter jobbet.
Annars har jag gjort det mesta för att göra "det bästa av situationen", handlade citroner på lunchen som jag pressade ner i bubbelvatten som jag hade med mig vart jag än gick =)
Och toalettbesöken sen... ja ni kanske vet =/

Ett bra tips från mig är att inte vara så dum som jag och bada ute när det är kallt.
Trots att solen var framme, så var det tydligen lagom kallt för att få det,
eller om det är mitt immunförsvar som är kasst?!? Kan vara det sista när allt kommer omkring =P


Mamma var och hälsade på mig på jobbet idag, hon skulle ha lite semesterdricka =) Så gott!
Plus att det var trevligt med ett känt ansikte för mig också  =)

Fredrik fick jobba över idag, antar att dom haft mycket att göra ute i Ekholmen idag =P
Han ringde nyss och sa att han slutat och var på väg hem, skulle bara in i affären och handla först.
Och undertiden jag väntar på sällskap och mat så kollar jag på tv =) Gissa vad? =)



Min outfit idag; tröja från Gina och ett par svarta leggings. Enkelt och skönt!

Kommentarer
Postat av: Millah

Fin o-f.. =)



Men du vet väl att man inte får UVI av kyla?! ;)

Antingen torkar du dig feel, annars har du fått den i röven..haha! :)



Pusspådigälskling, och krya på dig! <3

2009-07-21 @ 22:27:59
URL: http://millahsundberg.blogg.se/
Postat av: Millah

Förresten, jag och Tobbe önskar grattis på 5m-dagen! <3

2009-07-21 @ 22:28:28
URL: http://millahsundberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ni är ju sjuka =) =) =)

Man får det visst av kyla, jag iaf, men jag är ju lite speciell =P Ont som tusan gör det =)



Tack för att du tycker att jag är fin iaf, eller kläderna =P Hehe!



Du är gulligulligullig =) Puss puss puss på er. Hälsa T.



Tack för det andra med såklart =)

2009-07-21 @ 22:51:13
URL: http://jennyacsundberg.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Det ska ju bli hur många fler månader som helst! Älskar dig gumman! Puss puss puss

2009-07-22 @ 01:03:39
Postat av: Millah

Hehe, neehrå.. Skojade bara lite.. ;) Puss.

2009-07-22 @ 10:27:34
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0