Den 22:e juli

Vad har man gjort idag då? =)
Jo, det ska jag tala om, vare sig ni känner för att läsa det er ej.

Dagen har bjudit på jobb; 07.30 - 12.30 (städade bara butiken idag eftersom det är semestertider)  =)
Kom hem vid 12. VA?! Tänker ni, men det gjorde jag faktiskt, fick en knasig blick av Fredrik med när jag sa någonting liknande. Men jag hoppade över min förmiddagsfika som ligger på drygt en halv timme! "Aha!" =P Nu hängde ni med, eller hur =) Polletten ramlade ner  =D

Sen blev det massa datatid och en powernap, tvätt och besök.
Syrran och Tobbe kom och sa hej på en kaffe =) Vilket alltid är lika trevligt. Sen åkte dom och vi drog till IKEA. Kollade efter en efterlängtad hallspegel, och vi hittade en som var perfekt!! MEN, den var såklart slut och skulle komma in imorgon igen, typiskt! Trots det slängde vi ändå upp lite färg på väggarna =)
Och väldans vad det blev tjusigt! Vi borde jobba som inredare =P Med Fredriks farmor som konstnär =)

   


Klockan börjar bli lite, och det är 07.30 som gäller för mig imorgon med, så det är lika bra att börja tänka på refrängen. Kom på att jag måste bädda nytt i sängen också =/ USCH! Jobbigt. Aja godnatt =)

Kommentarer
Postat av: Millah

fina tavlor

// mamma

2009-07-23 @ 22:22:17
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0