Den 23:e juli

Syrran har fått mig till att bli totalfeak på Farmville på FB, inte bra =) Fast det är kul! Annars skulle jag i och för sig inte fastna framför det  =) Det är precis som det låter; en gård man ska ta hand om, och fixa och dona på. Och så får man såklart pengar för det, dock inte riktiga =D

Det är väl det jag har gjort idag =P HAHA! Neeeeej =) Skoja!
Jag har varit huslig, kände att det behövdes plockas iordning lite från igår. Så jag passade på att ta allt när jag lika gärna var igång =) Diska, städa och moppa golv  (klapp på axeln) =) Så du skiner det här hemma =)
Och snart kommer älsklingen hem,bäst för han att han märker någon skillnad ;)

Strax efter det kommer Fredriks familj på besök =) Passade eller hur, när det är så fint nu =)
Dom har varit på IKEA och lite sånt, och tänkte ta med sig tältet och annat från Öland som vi lånade nu när dom är i trakterna. Sen stannar dom självklart på en kaffe också =) 

Så nu är jag fit-for-fight, tog en snabbdusch för att få av mig dammet =P och har gjort mig fin.
Det enda jag inte hunnit med är mina naglar, så det får jag göra senare ikväll. Inte mycket mer med det =)


Kvällens outfit; jeans och Lee-tshirt =)


Kommentarer
Postat av: Millah

Du är ju värsta neerden på Farmville.



Men ah, tirsha heter det! ;)



Puss.

2009-07-23 @ 20:37:57
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0