Den 23:e juli

Först måste jag bara erkänna en sak =) Eftersom jag är en storläsare till Paow, vilket innebär att jag säkert är på hennes sida minst tre gånger om dagen. Nerd I know! ;) Men jag tycker hon skriver härligt, och så är hon söt med =) Anyway (Torkel) så la hon ut en YouTube-video med Taylor Swift - Love Story och jag har fastnat! =) Den är grymt mysig.



Har för övrigt haft en dunderhärlig kväll, som började med att Fredrik kom hem =P
Sen fick vi ju besök; kaffe, fikabröd och gott sällskap =) Måste bara säga att det är härligt att se Nadja vingla, hon har nyligen lärt sig gå =) Men framåt kommer hon ialla fall.
Dom åkte hem vid nio tiden och vi satte oss i soffan för att få lite kväll, som man säger ^^
Har spelat lite Farmville (a) och lyssnat på musik. Nu ska jag strax lacka naglarna, så dom klarar av morgondagen. Sen blir det nog en kvällsmacka och efter det sängen =) Riktigt skönt med nybäddat i natt, man sover extra gott när det är det. Och jag tror inte den känslan har gått ur än, så det är nästan så man längtar =)  Men inte innan 23, för då måste jag skörda på min farm =O HAHA! 


 
Lite bilder från ikväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0