Den 24:e juli

Nu kom Fredrik hem =) Efterlängtat!
Själv har jag slängt av mig sminket för att lufta ansiktet, spelat Farmville ;) hällt upp ett glas rött och lyssnat på Love Story-låten ett antal gånger. Inget liv? Jo, men det är så skönt att inte gör någonting ibland med =) Speciellt efter en lång arbetsdag! Och så tycker jag att det är härligt att bara va och inte bry sig så mycket om allt annat. Det är jag till 100 % =)

Nice! =)  Är vad det är! Funderar även på vart syrran har tagit vägen?! Hon har bara hoppat internet idag? Coolt =) Kanske får en skymt av henne senare, men är man upptagen så är man.

Nu ska jag ha myskväll med min solstråle, laga till någon hamburgare och bara njuta av att det är fredag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0