Den 25:e juli

Min trötthet gick över, jag ställde mig och diskade och sen var den borta =P
Eller om det var maten jag åt nyss ; lövbiff, kroketter och kantarellsås och gula körsbärstomater =) Mums! Och ett glas rött till =) Kanonfint! Fredrik kan sina saker.
Och samtidigt som han fixade den, diskade jag än en gång, hade lite på bänken =P Hehe!

Nu är vi mätta och belåtna och ska närsom gå bort till Elle och Tobbe =) Vara lite sociala och ta en öl eller två =) Härligt att ses, känns som en evighet sen sist! Så nu ska jag bara fixa till mig lite och sen går vi nog.
Ska inte glömma vinöppnaren, det måste jag komma ihåg =)

Ha en trevlig kväll, naglarna får vänta. Men som sagt... lacket.. ♥ 
åhhh har blivit freak när det gäller sånt, inte likt mig =)


Snodde bilden från Fokis inlägg, den var så fiiin!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0