Den 27:e juli

Sitter och kollar på RoomService för tillfället, tycker Johnny och Mattias är för härliga =)
Fint blir det med. Likaså mina naglar, har precis målat dom =)
IsaDora Wonder Nail nr; 81 Flashy Pink och lite dekoration på det =) Blommor med stenar i. Resultatet;



Nu blir det mat; korv med bröd =) Gott som saltvatten, speciellt med mjölk till  (Y)
Sen ska vi, eller ja, jag ialla fall kolla på måndagsfilmen på 9:an =) Vet ni vilken? Momento!
Kan inte låta bli att tänka på syrran när jag hör titeln.
Hon satt och kollade på filmen i repris flera gånger för ett x antal år sen ;) Kul minne =)



Efter den blir det update av helgen med Elle, Tobbe, Zacke och älsklingen =)
Massa bilder på allt roligt vi sysslade med =) Det ni! Kram på er så länge   ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Absolute, det var verkligen en super helg. Jag hoppas att det blir snart igen. En lite resa med god mat och gott sällskap. Blir nog att beställa spelet;) haha

2009-07-27 @ 21:43:36
URL: http://ellinoresorensen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha lätt =) Det var ju det bästa hittills =)

2009-07-27 @ 22:51:13
URL: http://jennyacsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0