Den 30:e juli

Så var det inte mycket kvar av den här dagen, bara kvällen då =) Och jag har inte gjort någonting vettigt, skönt?! När jag tänker efter kanske jag skulle ha vilat lite, vet om att klockan jämt tickar på på kvällarna och imorgon blir det 13 välspenderade timmar på jobbet  =/ Inte dåligt inte. Och utvilad är jag ej, har sovit lite för lite den här veckan känns det som. Men det kanske bara är vädret som lurar en, inte blir man piggare av att det regnar inte. Och på tal om vädret; update just nu - spöregn!! Hör hur tråkigt det är där ute  =(
Höst på sommaren, vad är detta?!

Jag tog ialla fall min efterlängtade dusch förut,  =) när jag bara ska städa på jobbet känns det lite onödigt att göra sig fräsch direkt innan man ska "skita ner sig igen" eller om det är så att det är skönt att komma hem och hoppa in och få av sig städningen?! Kan vara så kanske =)


Nu sitter jag faktiskt och väntar på att klockan ska gå, om en timme är Fredrik hemma och då ska vi åka till Tornby och handla lite. Kanske ta en snabbtur inne på Ikano med =) om jag får välja. Jag är fit-for-fight för det ialla fall. Det blir lätt ganska tråkigt när folk jobbar, eller bor en bit bort när man är ledig såhär, speciellt när bara en bil är i funktion, den som Fredrik har till jobbet, så jag kan inte göra nåt  =/ Usch! Nu sitter jag och tycker synd om mig själv =) HAHA!
Nej, rastlös är aldrig kul att vara =) Jag som knappt tycker om att stå vid spisen när man är själv fixade till mig själv ett par mackor, =) pytten får vänta till någon annan dag =) Äggmackor kom upp på menyn istället, och gott som fabian!
Ser kanske inte så lockande ut, men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0