Den 30:e juli

Nu är det dags att sova, så man får några timmars sömn. Vet hur jävligt det kommer vara imorgon annars.
Hann inte vila under dagen ju, slumrade till i fem minuter men vaknade till av drömmen jag hade. HAHA!
Det är allt illa, drömde till och med att jag var på jobbet och råkade ha ner en vinflaska på golvet, eller, den hann inte så långt innan jag hoppade till, och vips så var jag vaken!

Nu längtar jag till sängen och inga konstiga drömmar nu inte, bara om nåt annat än jobbet isåfall.

Måste bara säga att jag är besviken över besöket på Gina, min tröja jag ville köpa fanns inte! Får hoppas att den kommer nästa vecka eller nåt, jag kommer vara på min vakt vill jag lova =) Hittar man nåt man vill ha är det svårt att släppa det =) Så jag fick älsklingen till att bli min ju ;) Haha nej skämt och sido, godnatt på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0