Den 5:e juli

Vilken vacker siffra det är på dagens datum  =) kom bara att tänka på det, värt att nämna  =)



Är hemma igen =) Kom hem vid 19 och efter en dusch och lite avkoppling i soffan känns det riktigt skönt.
Plus att jag har  s e m e s t e r  (Y) Det kan inte bli bättre  =)
Det är, efter lite snabbräkning, fjärde helgen i rad vi åkt till Södermanland och hälsat på =) Mycket nice!
Bröllopet var helt fantastiskt. Så otroligt vackert =)
Ska lägg upp bilder på det imorgon tänkte jag, antingen här eller på FB =)
Och dagen till ära har varit bra den med, blev en heldag med Micke och Johanna  =)
Glass vid hamnen i Nyköping och sen minigolf. Jag vann  =D  coolt! Och oväntat!
Sen käkade vi god mat från Rhodos, det ni =P  Tyvärr så var det bara namnet på stället,
fast jag hade inte sagt nej till en snabbtripp till värmen heller =) Gott var det ialla fall, mättande som tusan.


 

Nu blir det kvällsmys, bloggläsning och pussar. Tv, film eller Lost också =) Härligt!



Kommentarer
Postat av: Millah

Vi måste ju ses snart, säger jag juu!

Snaaart!

Okej?!

Förstår du, snaaaaart!



Saknar dig ju för tusan!

Snaaart, okej?

Pusspådigminälskling.

2009-07-05 @ 22:51:09
URL: http://millahsundberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Saknar dig som satan jag med. Måste måste måste ses! Älskar dig =) ♥

2009-07-05 @ 23:41:48
URL: http://jennyacsundberg.blogg.se/
Postat av: Millah

=)

2009-07-06 @ 11:22:35
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0