Den 6:e juli

Godmorgon!

Vaknade av att min sängkamrat inte låg bredvid mig =/ illa. Så det var bara att gå upp, kan inte ligga där och lata mig. Fredrik var i köket och åt frukost, och jag började plocka med blommorna som sett sina sista dagar inom kort. Fortsatte med resterande blommor, plockade bort lite visset osv. Och nu kan jag inte sluta. Städmani! =)

Så jag ville bara säga att jag är uppe och gör vårt hem skinande rent =) På återseende  =)
Har ju trots allt semester =) kan inte sluta säga det ; semester semester semester =) =) =)

Kommentarer
Postat av: Millah

Aahdu, du är lite muppig dudö.. =)

Haha!



Har du planterat ut rosorna?!



Puss

2009-07-06 @ 11:22:20
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0