Den 7:e juli

Det gick bra på min lilla tripp till Ekholmen, eller bra och bra, älsklingen är hemma ialla fall ;)
Sitter och kollar på Paris Hiltons new BFF, inte helt okej, men tillräckligt för att få mig att fastna.
Fast det är ju inte det svåraste =P
Magen börjar kurra lite, så jag får nog hjälpa till i köket för att maten ska bli klar snabbare =)
Karl är redan på plats, han vet hur man gör mig glad han =) Eller så är han med hungrig?! =)
Ska försöka slita mig ur detta toppen program..... =P
 

Gårdagens outfit i syrrans mysdress


Kommentarer
Postat av: Millah

Hmm, hade du inte skrivit att den var min så hade jag inte kommit ihåg de! ;) Haha!



Och duu, när du har bil och ska inåt city, så ska du ringa miiiiiig!!



Puss!

2009-07-08 @ 12:14:16
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0