Den 8:e juli

Som sagt; road trip idag!
Har varit borta hela dagen. Åkte klockan halv nio imorse och kom hem vid 20.15 typ  =)
Det är en jäkla massa timmar vill jag lova =)

Målet var Åmål, "fucking jävla kuk Åmål" som dom så fint säger i filmen =)
Enda gången det är ok att skriva så =P Hehe. Åmål ialla fall. Långt långt. Men väl värt det =)
Guess why??! =)










Saab 9-5 Linear SportSedan - 03

Denna skönhet är vår nu, mohahaha =) Min och min älsklings.
Första stora grejen vi köper tillsammans, och mer kommer =P
Räkna med det!!!! =) =) Love it!


Sen får vi inte glömma att Fredriks snälla goa far har namnsdag idag heller =)
Tack för the reminder syster =) Puss puss på dig.
Som jag btw kommer träffa alldeles för tidigt imorgon =P



Kommentarer
Postat av: Fredrik

Och det skulle vara ännu finare med två större utblås på varje sida, en trimsats skulle sitta fint =)

2009-07-08 @ 23:12:13
Postat av: Millah

G-e-e-e-e-e-Z, finfin bil. Hoppas det går bättre med eran än "alla andras" 9-5:or! =)

Går ju lite skrock runt just 9-5, kan inte hitta en som "bara" funkar. ;)



Men vi ses snart!

Puss!

2009-07-09 @ 06:53:51
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0