Den 9:e juli

Jag vill ha fint väder igen, så jag kan njuta av min semester fullt ut!!!!


Solen lyser som satan redan klockan 7 när jag är på väg till jobbet.
Såklart att den kan skina då ^^


 

Funderar på om jag någonsin i sommar kommer få använda min fina bikini?!

Den är så söt, ser ut lite som underkläder =P  läckert?! =)


 

Fast å andra sidan så ser min rumpa ut så här just nu; 
 

Så det kanske är tur att det regnar ute tills blåmärket är borta =)
Jag hukade mig in i en korg som satt fast på Micke och Johannas ytterdörr.
Smart egentligen, så posten slipper hamna på golvet, dumt av mig bara att ta på mig skorna i den =P


Guuuuuu vad jag är uttråkad =)




Kommentarer
Postat av: Millah

Nice ass! =)



Ska faan länka detta inlägg, haha, så alla får se din röööv! ;)



Pussälsk!

2009-07-09 @ 20:00:40
URL: http://millahsundberg.blogg.se/
Postat av: E

Nice nice. Du lyckas med det mesta !

2009-07-10 @ 10:42:20
URL: http://ellinoresorensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0