Den 9:e juli

Dagen börjar gå mot sitt slut =) skönt det, med lite sömn =)
Men just nu är jag pigg som en lärka, eller vad man säger.

Jag och Fredrik sitter vid våra datorer och är sociala med alla utom varandra =)
Nej, så är det inte, så kan det inte bli någonsin, det blir lite pussar och mys emellan. När vi har tid =P
Sen dricker vi lite rosé med, gott som saft! Mulderboschen, den har helt enkelt inte blivit öppnad förän nu.
Är det semester så är det =)
Vet att det är ett jävla tjat om min semester, men det är bara för att det är så tråkigt än, varför?!
Skitväder, rastlös och att älsklingen är inte ledig, det gör mycket.
Längtar tills om ett dygn, då ni! Då har båda semester.

Imorgon börjar Fredrik vid lunch så vi ska upp med solen?! och åka och shoppa innan, till vår campingtripp.
På Öland =) Åker på lördag =) Nice!!!!
Ska bli så härligt, och jag hoppas att vi för engångs skull kan ha vädret på vår sida.
Tältet är lånat, sen ska vi se om vi kan låna lite mer från mor och far, det andra får vi köpa =)
Har en lista här hemma, lite mysigt =)
Ö&B nästa, och Jula och lite såna butiker som kan tänkas ha våra önskemål.

Håller tummarna på solen också. Verkligen.


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0