Den 9:e juli

Klockan ringde halv 9, upp och vakna till för att sätta sig i bilen på väg till Borensberg,
för att hämta upp syrran och köra henne till Vikingstad för att fixa frillan =)
Fick som tur var en liten kort, men trevlig pratstund i bilen =) Lämnde henne vid 10 tiden och drog till mina föräldrar. Knackade på, men upptäckte sen att dom låg och sov =O Va?! Klockan 10?!?! tänkte jag.
Men så var inte fallet, dom hade bara inte kommit upp ur sängen än, men vem kan klandra dom =) 
Jag hade själv legat i min säng och sovit om jag bara hade kunnat =)
Anyway, käkade frukost med dom =) Väldigt nice! Och gott =)

Sen vid 12 åkte jag hem, för att tvätta =/ Usch! Inte alls kul, plus att det bara regnar hela tiden =/
Pratade i tele med min honey som hade lunch =) påminde mig om att ringa till Graflunds, dom vi hyr lägenheten av. Måste ju ha en garageplats till vår skönhet =)  Ringde ialla fall till dom runt ett tiden, när deras kontor åter öppnat efter lunchen. Och allt gick bra, fick platsen bredvid vår Golf som vi ville  (Y)
Tyvärr så var jag tvungen att gå upp till dom och skriva kontrakt på det, för att det skulle börja gälla från idag =/  Kollade ut och ja.... inte så sugen. Sen ringde Ellinore och undrade hur det stod till =) Lägligt!
Nu har jag en bättre anledning till att gå ut i regnet tänkte jag =)

Gick ut i ovädret och skrev kontrakt och gick till min vän =) Tog en kaffe och lite bullar.
Hade inte haft nåt emot att stanna längre om det inte varit för tvätten. Så nu sitter man här. Själv. Igen. =( 

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0