Den 16:e juni

Nu var det ett tag sen igen.
Jobbade i helgen och sen åkte vi och firade Fredriks kusin som tog studenten. Hade det riktigt trevligt =) bjöds både på god mat och gott sällskap. Efter festligheterna åkte vi vidare till Fredriks föräldrar,
 tog ett glas vin och snackade strunt ett tag och efter det blev det sängen.

Tog lite sovmorgon på söndagen, och hela dagen blev lite felplanerad på grund av det :S
Hann inte ritkigt med allt vi skulle, men det kan även hända den bästa så.. Lite tråkigt bara.
Hade trots det en riktigt mysig hemmakväll och såg på Vi hade ialla fall tur med vädret, igen.
Ingen höjdare om ni frågar mig!



Igår var det jobb som gällde, 8.00 till 19.20 för att vara exakt.
Fick världens pollenchock på förmiddagen som höll i sig tills... ja, har det nu med. Var på apoteket på lunchen och inhandlade lite medicin, men det har inte hjälpt.. =/ Börjar fundera på om det inte är en vanlig-tråkig-alltid-lika-läglig-förkylning?! För hela jag är likt en zombie borta mer än vanligt. Usch!
Såg att Tobbe var likadan stackarn =/

Börjar vid 12 idag, och ska försöka klara av dagen med hjälp av så mycket piller och papper som säkerligen kommer behövas =/ men det är ingenting jag ser fram emot. Vill bara ligga hemma i soffan och kolla på tjejfilmer och krya på mig. Sova närsom osv. osv. osv. så jag blir bra till midsommar =) 
Men vi får se hur det går med det.. 

Rudolf med röda mulen trallallallalalalaaaa, det är jag det. Nej nu blir det frukost och sen en dusch =) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0