Den 10:e juni

Sitter i soffan och kollar på en dokumentär på trean. Inte helt trevligt faktiskt.
Generation fett och det är verkligen fett. Usch! Att man låter det gå så långt. Aja deras liv, inte mitt.

Sverige vann ialla fall, ren utklassning nästan, 4-0. Men det skulle det väl vara, utklassning alltså =)
Var med Fredriks vänner och såg matchen i Tannefors tillsammans med goda toasts. Mums!

Men nu är vi hemma igen =) sitter precis som mina gulliga föräldrar bredvid varandra i soffan med varsin dator framför oss och kollar på tv samtidigt, som sagt ovan. Vilken chock va, Elle?! =) Hehe!


Blir väl sängen inom någon timme och imorgon är det jobb som gäller, hela dagen.
Är hemma runt 21 som först. Så kan det gå =)


♥ Long time No see ♥

Kommentarer
Postat av: Millah Sundberg

Precis min lilla sötnöt! :)

Känner du nån Julia? Är nån mupp som kommenterat igen..aja, orka..

Ses på Söndag! Pussar!

2009-06-10 @ 22:56:02
URL: http://millahsundberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jo, jag vet =) bättring på mig!

Anyway (som Felix skulle sagt i Torkel) känner jag inte den där Julia, men hon verkar iaf skum?! Vågar inte ens visa vad hon går för... bara klagar.

Hon fick iaf bästa svar-på-tal !! =)



Ses självklart på söndag =) Pussas!

2009-06-10 @ 23:21:22
URL: http://jennyacsundberg.blogg.se/
Postat av: Millah

Tihi! =)

Mh, men men, de är ju kul med bloggstatistik! ;) Hahaha!



Neehrå, de är nog båda två som behöver en bättring isf.. =)

Puuuusssss! <3

2009-06-11 @ 06:30:23
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0