Den 21:e juni

Firade midsommar i Bettna med älsklingen och hans familj. Därav dålig update =P
Hade det riktigt trevligt och mysigt =) Bilder kommer upp imorgon när jag har tid (Y)

Kom hem först idag så det blev en långhelg och sen hem till tvättstugan.
Nu sitter vi en sista sväng framför varsin dator för att strax gå och lägga oss.
Fredrik vid MafiaWars (nörd) =P och jag vid bloggen =) Som jag precis kom in på, tror ibland att sidan jävlas med mig! Har precis kollat på Lost och haft soffmys =) mer säger jag inte, hehe =)

Imorgon är det upp med tuppen som gäller, och sen blir det kalas för brorsan som blir stor   =D  18 år!

Sov gott !


Älskar dig gubben  ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0