Den 22:e juni

Nu är snart dagen över, och fort har den gått. Lite småtråkigt =/ Men inte mycket man kan göra åt.
Slutade tidigt idag så jag var hemma redan vid halv ett. Gick ut i solen och myste, satt vid datorn och tog en dusch, samt klippte gräset =P Det ni! Kan inte riktigt säga att det var i den ordningen, men nåt i stilen. 
Sen kom älsklingen hem som också slutade tidigt =) Härligt! Vi satt ute i solen och tog en powerking tills det blev tid till annat =P Nämligen kalas =) Vad trodde ni?! Gjorde iordning oss och åkte till landet, med vår nya GPS som kommit =D Nice! Så läcker så! Nu hittar vi överallt i ur och skur.

Firade brorsan med släkt och familj, käkade tacos och god fika =) Till god stämning såklart! =P
Attans vad han blir stor nu, 18 år. Helt galet =) Minns min 18- årsdag som den var igår.
Satt hos Elle med ett gäng vänner och kollade på film =) Det ni! Trodde ni inte om mig va?! ;) Haha!



Lovade lite bilder från midsommar igår så jag slänger upp ett par =) Undehållande?
Kanske inte, men det gör mig glad iaf =)
Och på tal om det kom jag på att jag inte tog ett enda foto idag =( Fy på mig.


Nej nu blir jag galen, min blogg går och hänger sig stup i kvarten. Blir nog inga fler bilder idag  =(
Har tänkt gå och lägga mig tidigt ändå; anledning; pollenchock när jag kom till Västerlösa,
och en lång morgondag. Så kan det gå. Godnatt!



Kommentarer
Postat av: E

Ditt firande när du fyllde 18 måste vart det bästa=) haha

2009-06-23 @ 11:06:59
URL: http://ellinoresorensen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha det ägde =P var ju med dig =)

2009-06-23 @ 21:10:12
URL: http://jennyacsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0